Spitalul Județean de Urgență Dr. Constantin Andreoiu Ploiești scoate la concurs, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 următoarele posturi vacante, pe perioadă nedeterminată:
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Bloc operator 1;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Bloc operator 2;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Compartiment Endocrinologie;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Secția Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Secția Chirurgie Plastica Compartiment TI;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Sectia Cardiologie;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Secția Anestezie şi Terapie Intensivă II;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Secția Neurochirurgie;
– 1 post vacant de infirmieră, cu normă întreagă, funcție de execuție – Secția Neurologie;
Condiții generale de participare la concurs:
Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr.53/2003-Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs, inclusiv condiţiile de exercitare a profesiei;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Condiții specifice de participare la concurs:
Pentru posturile de Infirmieră:
– Nivel de studii: Școală generală
– Curs de infirmiere organizat de O.A.M.G.M.A.M.R. sau furnizori autorizaţi de Ministerul Sănătăţii
– Minim 6 luni vechime în munca – dovadă adeverință de vechime.
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în:
– Selecția dosarelor de înscriere;
– Proba scrisă;
– Interviu.
Proba scrisă testează cunoștințele teoretice necesare ocupării postului și constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă.
Interviul constă în testarea abilităților, aptitudinilor și motivația candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.
Se pot prezenta la următoarea etapă/probă numai candidații declarați admiși la etapa/proba anterioară. Ocuparea posturilor se face în ordinea descrescătoare a punctajelor finale obținute de candidații admiși, la finalul concursului.
Calendarul desfășurării concursului:
– 25.08.2025 – Publicare anunț concurs
– 25.08.2025 – 05.09.2025, ora 1300 -Depunerea dosarelor de înscriere la concurs;
– 08.09.2025 – Selecția dosarelor de înscriere ;
– 09.09.2025, ora 1300 – Termen afișare rezultate selecție dosare;
– 10.09.2025, ora 1400 – Termen depunere contestații selecție dosare;
– 11.09.2025, ora 1400 – Termen afișare rezultate contestații selecție dosare;
– 12.09.2025, ora 0900 – Susținerea probei scrise;
– 15.09.2025, ora 1400 – Afișarea rezultatelor la proba scrisă;
– 16.09.2025, ora 1400 – Termen depunere contestații proba scrisă;
– 17.09.2025, ora 1400 – Termen afișare rezultate contestații proba scrisă;
– 18.09.2025, ora 0900 – Susținerea interviului/proba practica;
– 19.09.2025, ora 1400 – Termen afișare rezultate interviu;
– 22.09.2025, ora 1400 – Termen depunere contestații interviu;
– 23.09.2025, ora 1400 – Termen afișare rezultate contestații interviu;
– 24.09.2025, ora 1400 – Afișare rezultate finale concurs;
Dosarele de înscriere se vor depune la sediul spitalului – Ploiești, str.Găgeni nr.100 – Serviciul RUNOS, până la data de 05.09.2025, ora 1300.
Rezultatele selecției dosarelor de înscriere, cu menţiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul unității şi pe site-ul www.sjup.ro în data de 09.09.2025, ora 1300 .
Locul desfășurării probelor de concurs va fi comunicat in timp util atat pe site-ul cat si la avizierul spitalului in functie de numarul candidatilor inscrisi si disponibilitatea locatiilor unitatii.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”, prin afișarea la avizierul unității și pe site-ul www.sjup.ro, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
Rezultatele finale se afișează la avizierul unității și pe site-ul www.sjup.ro, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.
În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant.
Conținutul dosarului de înscriere la concurs conform H.G. 1336/2023 și locul de înscriere:
I. Conținutul dosarului de înscriere:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr.1 la anunț;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă și/ sau a adeverinței tip carte de munca eliberata de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) certificat calificare infirmiera.
j) Curriculum Vitae, model comun european (CV Europass).
Documentele solicitate în copie, vor fi însoțite de cele originale la depunerea dosarului pentru certificarea copiilor de către secretarul comisiei de concurs cu mențiunea ”conform cu originalul”.
Documentele prevăzute la lit. f) – h) sunt valabile 3 luni și se depun la dosar în termen de valabilitate.
Documentele pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia. Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format pdf. cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă. Nerespectarea transmiterii documentelor conform mențiunilor duce la respingerea candidatului.
Candidații au obligaţia de a se prezenta la Serviciul RUNOS cu documentele prevăzute la lit. b)-e) și i) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
II. Locul de înscriere:
Spitalul Județean de Urgență Dr. Constantin Andreoiu Ploiești, Str. Găgeni, nr. 100, Ploiești, Jud. Prahova.
Formularul de înscriere, tematica şi fişa postului sunt atașate la prezentul anunț și se pot ridica și de la serviciul R.U.N.O.S. al spitalului.
Taxa de participare la concurs este de 30 lei.
Relații suplimentare se pot obține la telefon 0244537711, int.285 (Serviciul RUNOS).
Formular de înscriere
Autoritatea sau instituţia publică:
Funcţia solicitată:
Data organizării concursului:
Numele şi prenumele candidatului:
Datele de contact ale candidatului (se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs):
Adresa:
E-mail:
Telefon:
Persoane de contact pentru recomandări:
Numele şi prenumele Instituţia Funcţia Numărul de telefon
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele în ordinea solicitată din anunț.
Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.
Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 679/2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară …………………………… .
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
FISA POSTULUI
OCUPATIA : INFIRMIERA
COD COR : 532103
TITULAR POST :
FUNCTIA/POSTUL/SPECIALITATEA :
LOC MUNCA : SECTIA
GRAD PROFESIONAL : INFIRMIERA
NIVELUL POSTULUI : DE EXECUTIE
1.CERINTELE POSTULUI :
1.1. studii : – generale sau medii
– curs de infirmiera aprobat de M.S.
1.2. vechime : 6 luni in activitate
1.3.alte cerinte specifice :
2. RELATII :
2.1. ierarhice : subordonata medicului sef de sectie, asistententei sefe,medicilor din sectie
2.2. de colaborare : cu infirmierele, ingrijitoarele, brancardierii din sectie si din alte sectii si servicii
3.PROGRAM DE LUCRU :
3.1. activitate curenta in cadrul sectiei conform programului de lucru stabilit in conformitate cu prevederile legale in vigoare : 8 ore/zi sau ture de 12/24 ore in functie de situatie
4.ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI :
4.1. Atributii specifice :
4.1.1.isi desfasoara activitatea in unitati sanitare si numai sub indrumarea si supravegherea asistentului medical ;
4.1.2.pregateste patul si schimba lenjeria bolnavilor;
4.1.3.efectueaza sau ajuta la efectuarea toaletei zilnice a bolnavului imobilizat,cu respectarea regurilor de igiena, ori de cate ori este nevoie ;
4.1.4.ajuta bolnavii pentru efectuarea nevoilor fiziologice (plosca,urinar,tavite renale,etc.);
4.1.5.asigura curatenia,dezinfectia si pastrarea recipientelor utilizate,in locurile si conditiile stabilite (in sectie) ;
4.1.6.asigura toaleta bolnavului imobilizat ori de cate ori este nevoie ;
4.1.7.ajuta la pregatirea bolnavilor in vederea examinarii ;
4.1.8.transporta lenjeria murdara (de pat si a bolnavilor) , in containere speciale,cu respectarea circuitelor conform reglementarilor Regulamentului de Ordine Interioara ;
4.1.9.executa la indicatia asistentului medical,dezinfectia zilnica a mobilierului din salon ;
4.1.10.pregateste la indicatia asistentului medical,salonul pentru dezinfectie,ori de cate ori este necesar ;
4.1.11.efectueaza curatenia si dezinfectia carucioarelor pentru bolnavi,a targilor si a celorlalte obiecte care ajuta bolnavul la deplasare ;
4.1.12.pregateste si ajuta bolnavul pentru efectuarea plimbarii si ii ajuta pe cei care necesita ajutor pentru a se deplasa ;
4.1.13.asigura transportul materialelor sanitare si instrumentarul de unica folosinta utilizate la spatiile amenajate de depozitare,in vederea neutralizarii ;
4.1.14.triaza deseurile medicale rezultate din activitatea sa la locul de producere ;
4.1.14.ajuta asistentul medical si brancardierul la pozitionarea bolnavului imobilizat ;
4.1.15.goleste periodic sau la indicatia asistentului medical pungile care colecteaza urina sau alte produse biologice,escremente,dupa care s-a facut bilantul de catre asistentul medical si au fost inregistrate in documentatia pacientului ;
4.1.16.dupa decesul unui bolnav,sub supravegherea asistentului medical,pregateste cadavrul si ajuta la transportul acestuia,la locul stabilit de catre conducerea institutiei ;
4.1.17.va respecta Regulamentul de Ordine Interioara;
4.1.18.va respecta comportamentul etic fata de bolnavi si fata de personalul medico-sanitar ;
4.1.19.va anunta orice eveniment deosebit ivit, medicului sef/asistentei sefe;
4.1.20. poarta echipametul de protectie prevazut de Regulamentul de Ordine Interioara, care va fi schimbat ori de cate ori este nevoie, pentru pastrarea igienei si a aspectului estetic personal;
4.1.21.va respecta graficul de lucru ;
4.1.22.respecta reglementarile in vigoare privind prevenirea, controlul si combaterea infectiilor nosocomiale conf. OMS nr.1101/2016privind aprobarea Normelor de supraveghere,prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare ;
4.1.23.respecta prevederile OMS nr.961/2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea,dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare ;
4.1.24.respecta confidentialitatea si anonimatul pacientului.
4.2 Atributii generale :
4.2.1. raspunde disciplinar, contraventional si penal pentru nerespectarea normelor legale in vigoare .
4.3 Atributii privind securitatea si sanatatea in munca, SU, colectare deseuri :
4.3.1.respecta normele de securitate si sanatate in munca prevazute de Lg nr.319/2006 si normele de aplicare a acesteia;
4.3.2. respecta prevederile Lg nr. 481/2004 privind situatiile de urgenta ;
4.3.3. respecta prevederile Lg nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;
4.3.4.asigura respectarea normelor de protectie a muncii, precum si a normelor etice si deontologice ;
4.3.5.participa la instruirile periodice pentru respectarea normelor de protectie a muncii
4.3.6.respecta prevederile Ord.MS nr.1226/2012 privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale ;
-aplica procedurile stipulate de codul de procedura ;
-aplica metodologia de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale ;
-asigura transportul deseurilor pe circuitul stabilit de codul de procedura.
5.LIMITE DE COMPETENTA :
5.1.nu este abilitata sa dea relatii despre starea sanatatii bolnavului.
6.SALARIZARE :
6.1.salarizarea este in conformitate cu legislatia in vigoare ;
6.2.salariul de baza este remuneratia primita in raport cu munca depusa, cu cantitatea si calitatea acesteia, cu importanta sociala a muncii.
Indeplineste orice alte sarcini stabilite de conducerea spitalului conform competentei profesionale.
Pentru neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a sarcinilor de serviciu raspunde disciplinar, contraventional sau penal, dupa caz.
Fisa postului este valabila pe intreaga perioada de desfasurare a contractului de munca, putand fi reinnoita in cazul aparitiei unor noi reglementari legale sau ori de cate ori este necesar.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .