Serviciul de Ambulanţă Judeţean Prahova angajeaza soferi autosanitara

Jobs

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Prahova, cu sediul în Ploieşti, Şos. Vestului, nr.24, judeţul Prahova, organizează concurs la sediul acestuia (Staţia Ploieşti) pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor posturi, conform H.G. nr. 1336/2022, astfel:

DENUMIREA POSTULUI: Şofer Autosanitară II

NUMĂRUL POSTURILOR: 5 posturi vacante, astfel:

– 1 (unu) post de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Staţia centrală Ploieşti

– 1 (unu) post de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar neasistat – Staţia centrală Ploieşti

– 1 (unu) post de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Pucheni

– 1 (unu) post de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Băicoi

– 1 (unu) post de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat – Substaţia Sinaia

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

PERIOADA: nedeterminată

Calendar :

  • Selecţia dosarelor de înscriere în data de  12.11.2025
  • Proba scrisă în data de 17.11.2025, ora 10:00
  • Interviul în data de 20.11.2025, ora 09:00

Condiţii specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de Şofer Autosanitară II:

  • diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului;
  • permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B și C;
  • 3 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist (demonstrabil pe carte de muncă sau similar, încadrat pe autovehicule de mare tonaj, conform permisului de conducere categoria C);
  • diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier conform ordinului ministrului sănătăţii privind înfiinţarea Şcolii de ambulanţieri în cadrul Staţiei de Salvare a Municipiului Bucureşti, actual Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, precum şi în alte servicii judeţene de ambulanţă acreditate prin ordin al ministrului sănătăţii;

În vederea recrutării, candidaţii vor depune un dosar care va conține următoarele documente, în conformitate cu prevederile art. 35 din HG 1336/2022,  la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Prahova:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexe;
  2. acord de prelucrare a datelor cu caracter personal, conform modelului prevăzut în anexe;
  3.  copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  4.  copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  5. copia permisului de conducere faţă-verso;
  6. copia certificatului transport rutier public de persoane sau marfă;
  7. copie diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier;
  8.  copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  9. copia carnetului de muncă, unde este cazul;
  10. copie adeverință/e eliberată/e de angajator/i pentru perioada lucrată, care să ateste fără echivoc denumirea angajatorului, data eliberării, numele si prenumele angajatului, activitatea desfășurată, durata acesteia, vechimea în muncă, in meserie și, după caz, în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului și eventualele modificări ale contractului de muncă si extras registru, datat și certificat pentru conformitate, conform Hotărârii nr. 905 din 14 decembrie 2017, art. 7, alin. 5. Modelul orientativ al adeverinței care atestă vechimea în muncă este prevăzut în anexe. In situația în care angajatorul se află în imposibilitatea de a elibera un extras din registru, salariatul/fostul salariat poate solicita inspectoratului teritorial de muncă eliberarea unui extras din registru din care să rezulte activitatea desfășurată la acesta, în calitate de salariat, conform Hotărârii nr. 905 din 14 decembrie 2017, art. 7, alin. 8.
  11. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  12. cazierul auto – emis pe minim trei ani; sunt respinse dosarele cu caziere auto care deţin sancţiuni pentru abateri grave la legislaţia rutieră, cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
    1. conducerea unui vehicul sub influenţa băuturilor alcoolice sau alte substanţe interzise de lege ;
    1. accidente rutiere grave, soldate cu vătămări de persoane ;
    1. orice altă abatere gravă, sancţionată de legislaţia rutieră ca fiind infracţiune;
    1. mai mult de 5 sancţiuni pentru depășirea regimului legal de viteză ;
    1. mai mult de 5 sancţiuni pentru nepurtarea centurii de siguranţă;
  13.  adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  14. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  15. examen psihologic ;
  16. copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandare de la ultimul loc de muncă;
  17.  înscrisuri din care să rezulte îndeplinirea condițiilor specifice de participare la concurs;
  18. curriculum vitae, model comun european;

Taxa de participare la concurs este de 50 de lei/participant. Candidaţii depun această sumă la casieria unităţii, după verificarea documentelor depuse la dosarul la înscriere.

Relaţii suplimentare la sediul: Ploieşti, Şos. Vestului, Nr.24, persoană de contact: Stoica Mădălina, telefon: 0244595353, fax: 0244595353. E-mail : office@ambulantaprahova.ro

MANAGER GENERAL INTERIMAR,        DR. IPATIE GEORGE MĂDĂLIN

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .