Spitalul de Pediatrie Ploieşti angajeaza 11 Asistenți medicali, perioadă determinată

Jobs

Spitalul de Pediatrie Ploieşti cu sediul în str.Mihai Eminescu nr.4-6, organizează  concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată, normă întreagă, în conformitate cu HG nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, a următoarelor posturi vacante:

      Condiţii obligatorii si specifice de ocupare a posturilor:

  • 1 post Asistent medical, cu studii postliceale, în cadrul Secției Pediatrie I, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant;
  • 1 post Asistent medical, cu studii postliceale în cadrul Compartiment Primire Urgențe, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant;
  • 1 post Asistent medical balneofiziokinetoterapie  (și masaj), cu studii postliceale, în cadrul Laborator Recuperare, Medicină fizică și balneologie, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant.

            Condiții obligatorii și specifice de ocupare a posturilor:

  • diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare – specializarea medicină generală respectiv balneofiziokinetoterapie;
  • diplomă de bacalaureat;
  • cunoştinţe operare PC;
  • minim 6 luni vechime în specialitate;
  • certificat de membru OAMGAMR;
  • adeverință de înscriere la concurs eliberată de OAMGMAMR conform H.G. nr. 35/2015 a OAMGAMR.
  • 1 post Asistent medical debutant, cu studii postliceale, în cadrul Secției Pediatrie II, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant;

      Condiţii obligatorii și specifice de ocupare a posturilor:

  • diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare – specializarea medicină generală;
  • diplomă de bacalaureat;
  • cunoştinţe operare PC;
  • nu se solicită vechime;
  • certificat de membru OAMGAMR;
  • adeverință de înscriere la concurs eliberată de OAMGMAMR conform H.G. nr. 35/2015 a OAMGAMR.
  • 1 post Asistent medical principal, cu studii postliceale, în cadrul Compartimentului Primire Urgențe, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant;
  • 1 post Asistent medical principal, cu studii postliceale, în cadrul Secției Chirurgie pediatrică, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant;
  • 1 post Asistent medical principal, cu studii postliceale, în cadrul Compartimentului ATI, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant;
  • 1 post Asistent medical principal radiologie, cu studii postliceale, în cadrul Laboratorului Radiologie, imagistică medicală, normă întreagă, perioadă determinată, post contractual vacant;

             Condiții obligatorii și specifice de ocupare a posturilor:

  • diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare – specializarea medicină generală respectiv radiologie, imagistică medicală;
  • diplomă de bacalaureat;
  • cunoştinţe operare PC;
  • minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • certificat de membru OAMGAMR;
  • adeverință de înscriere la concurs eliberată de OAMGMAMR conform H.G. nr. 35/2015 a OAMGAMR.

Condiții generale de ocupare a posturilor:

a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

    Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a)formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa la Regulamentul de concurs (atașat anunțului pe site – ul spitalului în format editabil);

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (eliberat de către Inspectoratul de Poliție);

g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane (eliberat de către Inspectoratul de Poliție);

i)curriculum vitae, model comun european;

j)chitanța de plată a taxei de concurs.   

Modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului este prezentat pe site-ul Spitalului de Pediatrie Ploiești, rubrica “Anunțuri”.

           Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

         Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale.

          În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susţinere a probei scrise.

  • Taxa de înscriere la concurs este de 100 de lei si se achită la casieria unității.

Copiile de pe actele prevazute mai sus precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap (pentru candidații cu dizabilități) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul sau în copii legalizate.

NU se admit completări ulterioare termenului de depunere, dosarele incomplete vor fi respinse.

          Dosarele de concurs se vor depune la Compartimentul RUNOS al Spitalului de Pediatrie Ploieşti, din strada Bd. Independenței, nr.18.

Concursul constă în următoarele etape:

  a) selectia dosarelor de înscriere;

  b) proba scrisă și/sau proba practică;

  c) interviul.

Înaintea începerii probei scrise,verificarea identității candidaților se va face numai pe baza buletinului de identitate sau a cărții de identitate. După verificarea identității candidaților, ieșirea din sală a acestora atrage eliminarea din concurs, cu excepția situațiilor de urgență în care acestia pot fi însoțiți de către unul dintre membrii comisiei de concurs sau de către persoanele care asigură supravegherea.

Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau rezolvarea unor teste-grilă. Prin proba scrisă se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul. Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei și a tematicii de concurs, astfel încât să reflecte capacitatea de analiză și sinteză a candidaților, în concordanță cu nivelul și specificul postului pentru care se organizează concursul. În cazul unui număr mare de candidati înscriși, concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant se desfășoară în mai multe sesiuni, pe baza bibliografiei și a tematicii de concurs. Durata probei scrise se stabilește de comisia de concurs în funcție de gradul de dificultate și complexitate al subiectelor, dar nu poate depăși 3 ore.

După ora stabilită pentru începerea probei scrise este interzis accesul candidaților care întârzie sau al oricărei alte persoane, în afara membrilor comisiei de concurs, precum și a secretarului de concurs.

În sala în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizarii probei, candidaților nu le este permisă deținerea sau folosirea vreunei surse de informare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. Nerespectarea acestor dispoziții atrage eliminarea candidatului din proba de concurs, situație în care comisia de concurs elimină candidatul din sală.

Lucrările se redactează, sub sancțiunea anulării, doar pe hârtia asigurată de unitate, purtând stampila acesteia pe fiecare filă. Prima filă, dupa înscrierea numelui și a prenumelui în colțul din dreapta sus, se lipește astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate și se aplică stampila unității, cu exceptia situației în care există un singur candidat pentru postul vacant, caz în care nu mai există obligația sigilării lucrării.

Candidatul are obligația de a preda comisiei de concurs lucrarea scrisă, respectiv testul-grilă, la finalizarea acestora ori la expirarea timpului alocat probei scrise, și să semneze borderoul întocmit în acest sens.

Interviul se poate înregistra și audio/video la solicitarea membrilor comisiei de concurs, cu aprobarea președintelui comisiei. Înregistrarea video este permisă numai cu acordul scris al candidatilor, obținut în prealabil, cu respectarea datelor cu caracter personal.

Pentru fiecare probă a concursului se stabilește un punctaj de maximum 100 de puncte. Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut mimimum 50 de puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz.

Se consideră admis la concursul pentru ocuparea postului vacant candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător.

Comunicarea rezultatelor finale ale concursului se face prin afișare pe site – ul spitalului/avizier, cu mențiunea ,,admis’’ sau ,,respins’’.

Având în vedere prevederile Regulamentului 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) cu modificările și completările ulterioare, Sptalul de Pediatrie Ploiești, folosește în toate etapele de desfășurare a concursului, numărul de înregistrare a cererii de înscriere de concurs, ca modalitate de identificare.

         Concursul se va desfăşura la Sediul Spitalului de Pediatrie Ploiesti din str. Mihai Eminescu nr.4-6, după următorul calendar estimativ:

Depunere dosare de concurs – în perioada 03.03.2025 – 07.03.2025 inclusiv  (luni – joi între orele 08.30 – 15.00, vineri  între orele 08.30 – 13.00).

Selecția dosarelor – 10.03.2025, ora 12.00;

Afișare rezultate selecția dosarelor – 10.03.2025, ora 13.30;

Depunere contestații privind selecția dosarelor:10.03.2025 ora 13.30 – 11.03.2025 ora 13.30;

Afișarea rezultatelor la contestațiile depuse privind selecția dosarelor: 12.03.2025 ora 12.00.

A.Pentru posturile de Asistenți medicali din Secția Pediatrie I, Secția Pediatrie II,  Secția Chirurgie pediatrică, Compartiment ATI, Compartiment Primire Urgențe / Asistent medical principal radiologie din cadrul Laboratorului Radiologie, imagistică medicală, calendarul estimativ de concurs este:

Proba scrisă – 17.03.2025, ora 9.30;

Afişarea rezultatelor obtinute la proba scrisă – 17.03.2025, ora 13.30; 

Depunere contestaţii privind rezultatul probei scrise: 17.03.2025, ora 13.30 – 18.03.2025, ora 13.30;

Afişarea rezultatelor la contestaţiile depuse privind proba scrisă –  19.03.2025, ora 12.00.

Interviul/ probă practică – 20.03.2025 ora 09.30;

Afişarea rezultatelor obținute la interviu/ proba practică – 20.03.2025, ora 13.30;

Depunere contestații privind rezultatul interviului/probei practice –20.03.2025, ora 13.30 – 21.03.2025, ora 13.30;

Afişarea rezultatelor la contestaţiile depuse privind interviul/ proba practică – 24.03.2025, ora 12.00;

Afişarea rezultatelor finale ale concursului – 24.03.2025  ora 15,00.

A.Pentru postul de Asistenț medical balenofiziokinetoterapie (și masaj) din Laboratorul Recuperare, medicină fizică și balneologie, calendarul estimativ de concurs este:

Proba scrisă – 18.03.2025, ora 9.30;

Afişarea rezultatelor obtinute la proba scrisă – 18.03.2025, ora 13.30; 

Depunere contestaţii privind rezultatul probei scrise: 18.03.2025, ora 13.30 – 19.03.2025, ora 13.30;

Afişarea rezultatelor la contestaţiile depuse privind proba scrisă –  20.03.2025, ora 12.00.

Interviul/ probă practică – 21.03.2025 ora 09.30;

Afişarea rezultatelor obținute la interviu/ proba practică – 21.03.2025, ora 13.30;

Depunere contestații privind rezultatul interviului/probei practice –21.03.2025, ora 13.30 – 24.03.2025, ora 13.30;

Afişarea rezultatelor la contestaţiile depuse privind interviul/ proba practică – 25.03.2025, ora 12.00;

Afişarea rezultatelor finale ale concursului – 25.03.2025  ora 15,00.

Orice modificare survenită asupra unor aspecte referitoare la organizarea și desfășurarea concursului/examenului se publică prin afișare la avizierul spitalului, respectiv pagina de internet a spitalului.

             Relaţii suplimentare la Compartimentul RUNOS al Spitalului de Pediatrie Ploiești, tel.0787439488.

BIBLIOGRAFIE  CONCURS ASISTENTI MEDICALI GENERALIST  STUDII SUPERIOARE/STUDII POSTLICEALE, PERIOADĂ DETERMINATĂ – SECȚIA PEDIATRIE I, SECȚIA PEDIATRIE II, SECȚIA CHIRURGIE PEDIATRICĂ, COMPARTIMENT ATI, COMPARTIMENT PRIMIRE URGENȚE

  1. Pediatrie si Puericultura, ed.2/2013 Ed.Medicală, Crin Marcean, Vladimir-Manta Mihăilescu

1.Durerea la copil și combaterea ei/pg.211-216S

2.Boli de nas,gât și urechi/pg.252-259

3.Bolile aparatului respirator/pg.261-283

4.Intoxicațiile acute la copii/pg.568-590

5.Tehnici de reanimare cardio-respiratorie în pediatrie/pg.598

  • Proceduri de nursing-p.II-a Ed.Exponto,Constanta 2009,Asociatia de Nursing

1.Terapia intravenoasă pg.17-29

2.Transfuzia pg.33-37

3.Administrarea antibioticelor pg.84-91

4.Administrarea cortizonului pg.92-94

5.Administrarea insulinei pg.95-99

  • Urgențe medico – chirurgicale Lucreția Titircă
  • Ordonanța de urgență nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistentilor Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, actualizată și modificată;
  • Legea nr. 46/2003 drepturile pacientului, actualizată și modificată;
  • Ordinul MS nr.1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, actualizat si modificat.
  • Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice, actualizat si modificat.
  • Ordinul MS nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, actualizat si modificat;
  • Fișa postului.

BIBLIOGRAFIE CONCURS  ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL  RADIOLOGIE CU STUDII POSTLICEALE , PERIOADĂ DETERMINATĂ  ÎN CADRUL LABORATORULUI RADIOLOGIE, IMAGISTICĂ MEDICALĂ

1. Mihai Lungeanu – MANUAL DE TEHNICA RADIOLOGICA – Ed. Medicală 1988;

2. S.A.Georgescu, C. Zaharia – RADIOLOGIE SI IMAGISTICA MEDICALA – Ed. Universitară „Carol

Davila” 2003;

3. Ordinul Nr. 285/79/2002 pentru aprobarea Normelor privind radioprotectia persoanelor in cazul

expunerilor medicale la radiatii ionizate;

4. LEGEA 111/1996- republicata- privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si

controlul activitatilor nucleare;

5. Ordinul 293/30.08.2004 pentru modificarea si completarea Normelor de securitate radiologica in

practica de radioterapie, aprobat prin Ordinul presedintelui Comisiei Nationale pentru Controlul

Activitatilor Nucleare nr. 94 din 14.04.2004;

6. Ordonanţa de Urgenţă Nr. 144 din 28.10.2008, aprobata prin Legea 53/2014 privind exercitarea

profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi

organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor

Medicali din România;

7. Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din

Romania/2009;

8. Ordinul MSP nr. 961/2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi

sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, tehnicii de lucru şi interpretare pentru testele de

evaluare a eficienţei procedurii de curăţenie şi dezinfecţie, procedurilor recomandate pentru dezinfecţia

mâinilor, în funcţie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcţie de

suportul care urmează să fie tratat şi a metodelor de evaluare a derulării şi eficienţei procesului de

sterilizare

9. Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor

asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare

10.Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;

11.Fișa postului asistentului medical de radiologie

BIBLIOGRAFIE CONCURS ASISTENT MEDICAL  BALNEOFIZIOKINETOTERAPIE, CU STUDII POSTLICEALE, PERIOADĂ DETERMINATĂ  ÎN CADRUL LABORATORULUI RECUPERARE,MEDICINĂ FIZICĂ ȘI BALNEOLOGIE

  1. Electroterapie – Rădulescu Andrei, Editura Medicală București, 2014;
  2. Recuperare Medicală – Adriana Sarah Nica, Editura Universitară”Carol Davila”, 2004;
  3. Recuperare Medicală – Termoterapie – Delia Cinteză, Editura LIBRA VOX, 2003;
  4. Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul nr. 1410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;
  6. Ordinul  nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  7. Ordonanță de Urgență a Guvernului nr.144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Codul de etică și deontologie al asistentului medical generalist, al moașei și al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naționale a Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România nr.2/9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.560 din 12 august 2009;
  9. Ordinul ministrului sănătății nr.1226/03.12.2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei  de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.855 din 18.12.2012;
  10. Ordinul nr. 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.

MANAGER,

DR. MIU ANCA

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .