Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești aduce la cunoștința cetățenilor români cu domiciliul /reședința pe raza municipiului Ploiești următoarele:
- Adeverințele privind istoricul de domiciliu/reședință (pentru reducere vârstă standard de pensionare în conformitate cu Legea 263 /2010 art.65 alin (5)), vor fi primite/eliberate în continuare la adresa situată în sediul S.P.C.L.E.P. – Ploiești, Bulevardul Independenței nr.10, Secretariat Serviciul Evidență Informatizată a Persoanelor, cam.nr.17 în următorul interval orar :Marți 8 30 – 13 00 si Joi 14 00 – 16 00 totodată dorim sa venim în sprijinul cetățenilor prin menținerea posibilității transmiterii documentelor pe adresa de e-mail: relatiicupublicul@spclep-ploiesti.ro
- În ambele cazuri, pentru ridicarea adeverinței, titularul se va prezenta personal cu C.I. în original.
Reamintim persoanelor interesate, că în conformitate cu ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 97 din 14 iulie 2005 (actualizată) privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români), Articolul 29 (1) Serviciul public comunitar de evidență a persoanelor pe raza căruia se află ultimul domiciliu înscris în actul de identitate al solicitantului este obligat să comunice la cererea cetățenilor români, în termen de 10 zile, datele referitoare la domiciliile avute de către persoana respectivă în România și orice mențiune privind starea civilă, aflate în evidența acestuia, începând cu data de 1 ianuarie 2000, respectiv Articolul 29 (2) Pentru datele prevăzute la alin. (1), referitoare la perioada anterioară anului 2000, termenul de comunicare este de maximum 20 de zile.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești face eforturi susținute pentru a răspunde în timp util solicitărilor dumneavoastră.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.